Other headlines

Január 30, 2024
A Ubiquiti U7 Pro (U7-Pro) egy új, mennyezetre szerelhető Wi-Fi 7 hozzáférési ...
November 14, 2023
Az ASBIS Enterprises Plc. az informatikai és technológiai termékek és ...
Október 17, 2023
Ez a legújabb generációs asztali processzorcsalád a bevezetéskor hat új, ...
Október 10, 2023
Az energiahatékony és skálázható kialakítású, 51,2 Tbps Ethernet fabric, ...
Október 10, 2023
Az UniFi Protect Generation 5 kamerák az ASBIS biztonsági kínálatának legújabb ...
Október 09, 2023
Az ASBISC Enterprises Plc, az ICT, IoT termékek, megoldások és szolgáltatások ...
Október 06, 2023
Az ASBISc Enterprises Plc, az IT és IoT termékek, megoldások és szolgáltatások ...
Október 03, 2023
Az ASBIS mostantól 27 EMEA-országban, köztük kilenc új országban kínál Pure ...
Október 02, 2023
Az AENO, a háztartási készülékek márkája, bővítette intelligens ...
Szeptember 11, 2023
Az idei Hot Chips rendezvényen az Intel először nyújtott részletes betekintést ...
ASBIS launched an unusual internet campaign «IBM DISCovery!»

Március 18, 2002

ASBIS launched an unusual internet campaign «IBM DISCovery!»

ASBIS launched an unusual internet campaign

ASBIS launched the rich-media internet campaign «IBM DISCovery!» in 7 countries simultaneously (Bulgaria, Czech Republic, Hungary, Poland, Russia, Slovakia, Ukraine). It is the first campaign for Eastern Europe, where the effectiveness of the rich media ad is 30 times higher than traditional banners’ average rate: 14-15% CTR for the reach media against 0.5% for old-school animated banners.

This campaign continues ASBIS experience in applying advanced internet technologies for demand generation tasks that every IT distributor faces. Along with the banner campaign, “IBM DISCovery!” includes the incentives for ASBIS customers who purchase IBM technology group hard drives.

Initially, rich-media modules were placed and tested on all 17 ASBIS’ local websites. “IBM DISCovery!” campaign Flash banners float over the regular site content and therefore they virtually cannot be missed or ignored. User interacts with them, and able to dismiss banners finally to continue reading. Meanwhile, they don’t slow down website content loading — banners are downloaded afterwards.

According to multiple industry studies, rich-media banners are much more cost-effective in terms of customers contacts gained. Moreover, Flash technologies usage leads to 340% increase of click through, and 71% increase of the brand metrics (Source: DoubleClick Inc., and Millward Brown).

 

Nyilatkozat: Az oldalainkon közölt információk, közlemények a közzététel napján felelnek meg a valóságnak. A közétett információk, közlemények az oldalainkon folyamatosan elérhetőek maradnak, azonban a közzétételt követően nem tudjuk garantálni, hogy az esetlegesen bekövetkező változásoknak megfelelően frissítjük vagy töröljük a nem naprakész információkat. Ennek megfelelően semminemű felelősséget nem vállalunk azért, hogy a közzétételt követően az oldalainkon található információk pontosak maradnak.