 |
Product Line & Sales Manager
(VAD - Szerver megoldások)
|
Nemzetközi cégünk, több mint 20 éve van jelen a magyar informatikai disztribútori piacon. Számítógép alkatrészek, szerverek és fogyasztói elektronikai eszközök nagykereskedelmével foglalkozunk.
A nagyvállalti IT termékeket, szolgáltatásokat és megoldásokat értéknövelten értékesítő csapatunkba keresünk új kollégát, aki segít elérni az üzleti céljainkat, a meghatározott termékcsoportok esetében a profit- és forgalomnövekedés és az ügyfélszám emelése terén.
Főbb feladatok:
- Teljes mértékben felel az általa kezelt termékcsoportok sikeréért.
- Jól működő kapcsolatok kialakítása és fenntartása a szállítókkal, a lehető legnagyobb versenyelőnyök elérése, mindenki számára megfelelő módon.
- Tájékoztatja kollégáit a termékek piaci helyzetéről, az esetlegesen felmerülő problémákról és az ezekre adott válaszokról.
- A rendelések elkészítése, készletezés, az értékesítés és az esetleges promóciók megtervezése során együttműködik kollégáival és a cégvezetéssel.
- A profit és a forgási sebességek maximalizálásával, időben történő szállítással, az ellátási lánc optimalizálásával, az „öreg” készletek kialakulásának megelőzésével és a szállítói hitelezés kezelésével biztosítja munkája sikerességét.
- Hatékonyan hajtja végre az üzleti és értékesítési fejlesztésekhez kapcsolódó, a keresletet növelő komplex feladatokat.
- Aktívan részt vesz az értékesítési folyamatban, képviseli egyes gyártók specifikus megoldásait, különböző értékesítési technikák segítségével befolyásolja a vevői döntéseket
- A rábízott termékcsoportok tekintetében ügyfélszerzési tevékenység.
- Folyamatosan figyeli a területét érintő műszaki-technikai megoldásokat, önképzéssel fejleszti tudását.
Alapvető kompetenciák:
- Teljesítményorientáltság. Kész extra erőfeszítésre a célok elérése érdekében. Kitűnik tudásával és eredményeivel.
- Alkalmazkodóképesség. Képesség az új helyzetekkel való hatékony és gyors megküzdésre és alkalmazkodásra, nyitott az új ismeretekre és tapasztalatokra.
- Üzleti érzék. Az üzlet megértése, előretekintés, tervezés.
- Döntéshozatal. A rendelkezésre álló információk alapján történő cselekvés és tudatos döntéshozatal képessége.
Amit kérünk:
- Legalább 3 év termékmenedzsment vagy kereskedelmi szakmai tapasztalat, IT nagykereskedelmi területen.
- Az értékesítési, készletkezelési alapelvek értő ismerete.
- Aktív angol nyelvtudás (B2), magyar anyanyelv (C2).
- A Microsoft Office alkalmazások haladó szintű használata, kiváló Excel ismeret.
Egyéb készségek:
- Önálló munkavégzésre való képesség, magas szintű problémamegoldó képesség.
- Szervezettség és a határidők betartása az üzleti követelményeknek megfelelően.
- Kezdeményező, ötletgazdag, többfeladatú és proaktív személyiség.
- Törekszik az önfejlesztésre.
Amit kínálunk:
- Versenyképes, tisztességes fizetést a tisztességes munkáért cserébe; bónusszal.
- Kis létszámú iroda Budapesten - Angyalföldön, egy multinacionális nagyvállalat részeként, lelkes és közvetlen csapattal.
- Rugalmasságot adunk a kiváló teljesítményedért cserébe.
- Munkád sikereihez korszerű készülékekkel (notebook, telefon) járulunk hozzá.
Amennyiben úgy gondolod, hogy sikeres tagja tudnál lenni a csapatunknak, kérlek küldd el az életrajzodat az allas@asbis.hu email címre, egy rövid motivációs levéllel és egy nyilatkozattal, melyben hozzájárulsz ahhoz, hogy az általad megadott személyes adataidat a kiválasztási eljárás során kezeljük.