KEZDETEK
Alapítva 1990-ben, 1995-től ciprusi központi irodával
 
STABIL
Több, mint 3.1mrd USD éves árbevétel
 
ÜGYFÉLBÁZIS
Több, mint 20 000 aktív ügyfél, 56 országból
 
CSAPAT
Több, mint 2000 kolléga, helyi piaci tapasztalatokkal
 
IRODÁK
28 leányvállalat az EMEA régióban
 
DISZTRIBÚCIÓ
Helyi készletek a leányvállalatok saját raktáraiban
 
ONLINE
Valós idejű készlet- és árinformációk

Product Line & Sales Manager
(VAD - Szerver megoldások)

Nemzetközi cégünk, több mint 20 éve van jelen a magyar informatikai disztribútori piacon. Számítógép alkatrészek, szerverek és fogyasztói elektronikai eszközök nagykereskedelmével foglalkozunk.

A nagyvállalti IT termékeket, szolgáltatásokat és megoldásokat értéknövelten értékesítő csapatunkba keresünk új kollégát, aki segít elérni az üzleti céljainkat, a meghatározott termékcsoportok esetében a profit- és forgalomnövekedés és az ügyfélszám emelése terén.

Főbb feladatok:

  • Teljes mértékben felel az általa kezelt termékcsoportok sikeréért.
  • Jól működő kapcsolatok kialakítása és fenntartása a szállítókkal, a lehető legnagyobb versenyelőnyök elérése, mindenki számára megfelelő módon.
  • Tájékoztatja kollégáit a termékek piaci helyzetéről, az esetlegesen felmerülő problémákról és az ezekre adott válaszokról.
  • A rendelések elkészítése, készletezés, az értékesítés és az esetleges promóciók megtervezése során együttműködik kollégáival és a cégvezetéssel.
  • A profit és a forgási sebességek maximalizálásával, időben történő szállítással, az ellátási lánc optimalizálásával, az „öreg” készletek kialakulásának megelőzésével és a szállítói hitelezés kezelésével biztosítja munkája sikerességét.
  • Hatékonyan hajtja végre az üzleti és értékesítési fejlesztésekhez kapcsolódó, a keresletet növelő komplex feladatokat.
  • Aktívan részt vesz az értékesítési folyamatban, képviseli egyes gyártók specifikus megoldásait, különböző értékesítési technikák segítségével befolyásolja a vevői döntéseket
  • A rábízott termékcsoportok tekintetében ügyfélszerzési tevékenység.
  • Folyamatosan figyeli a területét érintő műszaki-technikai megoldásokat, önképzéssel fejleszti tudását.

Alapvető kompetenciák:

  • Teljesítményorientáltság. Kész extra erőfeszítésre a célok elérése érdekében. Kitűnik tudásával és eredményeivel.
  • Alkalmazkodóképesség. Képesség az új helyzetekkel való hatékony és gyors megküzdésre és alkalmazkodásra, nyitott az új ismeretekre és tapasztalatokra.
  • Üzleti érzék. Az üzlet megértése, előretekintés, tervezés.
  • Döntéshozatal. A rendelkezésre álló információk alapján történő cselekvés és tudatos döntéshozatal képessége.

Amit kérünk:

  • Legalább 3 év termékmenedzsment vagy kereskedelmi szakmai tapasztalat, IT nagykereskedelmi területen.
  • Az értékesítési, készletkezelési alapelvek értő ismerete.
  • Aktív angol nyelvtudás (B2), magyar anyanyelv (C2).
  • A Microsoft Office alkalmazások haladó szintű használata, kiváló Excel ismeret.

Egyéb készségek:

  • Önálló munkavégzésre való képesség, magas szintű problémamegoldó képesség.
  • Szervezettség és a határidők betartása az üzleti követelményeknek megfelelően.
  • Kezdeményező, ötletgazdag, többfeladatú és proaktív személyiség.
  • Törekszik az önfejlesztésre.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes, tisztességes fizetést a tisztességes munkáért cserébe; bónusszal.
  • Kis létszámú iroda Budapesten - Angyalföldön, egy multinacionális nagyvállalat részeként, lelkes és közvetlen csapattal.
  • Rugalmasságot adunk a kiváló teljesítményedért cserébe.
  • Munkád sikereihez korszerű készülékekkel (notebook, telefon) járulunk hozzá.

Szeretnél többet megtudni a lehetőségről? Jelentkezz az allas@asbis.hu e-mail címen önéletrajzoddal és egy nyilatkozattal, hogy a megadott adataidat a kiválasztás során kezelhetjük és kollégánk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot.