Idén ősszel a vállalat három új üzletet nyit Kaliforniában, ami jelentős mérföldkő a neves audiovizuális márkával folytatott együttműködésben. Az új üzletek San Franciscóban, Los Angelesben és Palo Altóban nyílnak meg, és várhatóan ezek lesznek a Bang & Olufsen globális kiskereskedelmi portfóliójának legnagyobb üzletei.
A San Francisco-i Union Square-en található zászlóshajó üzlet látványos nyitással debütál majd, mint a világ legnagyobb Bang & Olufsen üzlete, amely két szinten, több mint 474 négyzetméteren terül el. Ezt követi egy 372 négyzetméteres üzlet megnyitása West Hollywoodban, valamint egy 297 négyzetméteres bolt a Stanford Shopping Centerben, Palo Altóban. Ezek az új üzletek magával ragadó élményt kínálnak majd a vásárlóknak, bemutatva a Bang & Olufsen prémium hangszóróit és televízióit, gondosan megtervezett, elegáns lakókörnyezeteket idéző installációkon keresztül.nts.
A termékbemutatókon túl az üzletek célja, hogy kulturális központként is szolgáljanak a helyi közösségekben. Mindhárom helyszínen rendszeres eseményeket terveznek, többek között helyi előadók élő koncertjeit, bakelit hallgató esteket, filmvetítéseket és beszélgetéssorozatokat, elősegítve a közösségi kapcsolódást. Az üzletekben továbbá hangzásélmény-zónák, kávébárok, testreszabási állomások, valamint egy rezidens művész program is helyet kapnak.
Kiemelendő, hogy minden üzletben lesz egy VIP médiaszoba, amely privát környezetet biztosít azoknak az ügyfeleknek, akik a termékeket diszkréten, személyre szabott módon szeretnék megismerni. Ezzel a stratégiai terjeszkedéssel az ASBIS és a Bang & Olufsen nemcsak a márka jelenlétét erősíti meg az amerikai kiskereskedelmi piacon, hanem új szintre emeli a luxus vásárlási élményt is az Egyesült Államokban.
„Ahogy tovább bővítjük együttműködésünket a Bang & Olufsennel, örömmel mutatjuk be kivételes termékeiket egyre szélesebb közönségnek az Egyesült Államokban. Új kaliforniai üzleteinket nem pusztán kiskereskedelmi egységként, hanem közösségi találkozóhelyként is terveztük, ahol a vásárlók átélhetik a Bang & Olufsen luxusát és kézműves minőségét egy magával ragadó környezetben. Hisszük, hogy ez a kezdeményezés újradefiniálja a vásárlói élményt, és tovább erősíti elkötelezettségünket a páratlan minőség iránt minden egyes interakcióban” – mondta Serhei Kostevitch, az ASBIS Group vezérigazgatója.
Nyilatkozat: Az oldalainkon közölt információk, közlemények a közzététel napján felelnek meg a valóságnak. A közétett információk, közlemények az oldalainkon folyamatosan elérhetőek maradnak, azonban a közzétételt követően nem tudjuk garantálni, hogy az esetlegesen bekövetkező változásoknak megfelelően frissítjük vagy töröljük a nem naprakész információkat. Ennek megfelelően semminemű felelősséget nem vállalunk azért, hogy a közzétételt követően az oldalainkon található információk pontosak maradnak.