Product Line & Sales Manager
(VAD - IT biztonsági megoldások)

Nemzetközi cégünk, több mint 20 éve van jelen a magyar informatikai disztribútori piacon. Számítógép alkatrészek, szerverek és fogyasztói elektronikai eszközök nagykereskedelmével foglalkozunk.

A nagyvállalti IT termékeket, szolgáltatásokat és megoldásokat értéknövelten értékesítő csapatunkba keresünk új kollégát, aki segít elérni az üzleti céljainkat, a meghatározott termékcsoportok esetében a profit- és forgalomnövekedés és az ügyfélszám emelése terén.

Főbb feladatok:

  • Teljes mértékben felel az általa kezelt termékcsoportok sikeréért.
  • Jól működő kapcsolatok kialakítása és fenntartása a szállítókkal, a lehető legnagyobb versenyelőnyök elérése, mindenki számára megfelelő módon.
  • Tájékoztatja kollégáit a termékek piaci helyzetéről, az esetlegesen felmerülő problémákról és az ezekre adott válaszokról.
  • A rendelések elkészítése, készletezés, az értékesítés és az esetleges promóciók megtervezése során együttműködik kollégáival és a cégvezetéssel.
  • A profit és a forgási sebességek maximalizálásával, időben történő szállítással, az ellátási lánc optimalizálásával, az „öreg” készletek kialakulásának megelőzésével és a szállítói hitelezés kezelésével biztosítja munkája sikerességét.
  • Hatékonyan hajtja végre az üzleti és értékesítési fejlesztésekhez kapcsolódó, a keresletet növelő komplex feladatokat.
  • Aktívan részt vesz az értékesítési folyamatban, képviseli egyes gyártók specifikus megoldásait, különböző értékesítési technikák segítségével befolyásolja a vevői döntéseket
  • A rábízott termékcsoportok tekintetében ügyfélszerzési tevékenység.
  • Folyamatosan figyeli a területét érintő műszaki-technikai megoldásokat, önképzéssel fejleszti tudását.

Alapvető kompetenciák:

  • Teljesítményorientáltság. Kész extra erőfeszítésre a célok elérése érdekében. Kitűnik tudásával és eredményeivel.
  • Alkalmazkodóképesség. Képesség az új helyzetekkel való hatékony és gyors megküzdésre és alkalmazkodásra, nyitott az új ismeretekre és tapasztalatokra.
  • Üzleti érzék. Az üzlet megértése, előretekintés, tervezés.
  • Döntéshozatal. A rendelkezésre álló információk alapján történő cselekvés és tudatos döntéshozatal képessége.

Amit kérünk:

  • Legalább 3 év termékmenedzsment vagy kereskedelmi szakmai tapasztalat, IT nagykereskedelmi területen.
  • Az értékesítési, készletkezelési alapelvek értő ismerete.
  • Aktív angol nyelvtudás (B2), magyar anyanyelv (C2).
  • A Microsoft Office alkalmazások haladó szintű használata, kiváló Excel ismeret.

Egyéb készségek:

  • Önálló munkavégzésre való képesség, magas szintű problémamegoldó képesség.
  • Szervezettség és a határidők betartása az üzleti követelményeknek megfelelően.
  • Kezdeményező, ötletgazdag, többfeladatú és proaktív személyiség.
  • Törekszik az önfejlesztésre.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes, tisztességes fizetést a tisztességes munkáért cserébe; bónusszal.
  • Kis létszámú iroda Budapesten - Angyalföldön, egy multinacionális nagyvállalat részeként, lelkes és közvetlen csapattal.
  • Rugalmasságot adunk a kiváló teljesítményedért cserébe.
  • Munkád sikereihez korszerű készülékekkel (notebook, telefon) járulunk hozzá.

Amennyiben úgy gondolod, hogy sikeres tagja tudnál lenni a csapatunknak, kérlek küldd el az életrajzodat az allas@asbis.hu email címre, egy rövid motivációs levéllel és egy nyilatkozattal, melyben hozzájárulsz ahhoz, hogy az általad megadott személyes adataidat a kiválasztási eljárás során kezeljük.