KEZDETEK
Alapítva 1990-ben, 1995-től ciprusi központi irodával
 
STABIL
Több, mint 3.1mrd USD éves árbevétel
 
ÜGYFÉLBÁZIS
Több, mint 20 000 aktív ügyfél, 56 országból
 
CSAPAT
Több, mint 2000 kolléga, helyi piaci tapasztalatokkal
 
IRODÁK
28 leányvállalat az EMEA régióban
 
DISZTRIBÚCIÓ
Helyi készletek a leányvállalatok saját raktáraiban
 
ONLINE
Valós idejű készlet- és árinformációk

Key Account Manager
(Nagyvállalati ügyfelek, értéknövelt disztribúció)

Nemzetközi cégünk, több mint 20 éve van jelen a magyar informatikai disztribútori piacon. Számítógép alkatrészek, szerverek és fogyasztói elektronikai eszközök nagykereskedelmével foglalkozunk.
A nagyvállalti IT termékeket, szolgáltatásokat és megoldásokat értéknövelten értékesítő csapatunkba keresünk új kollégát, aki segít elérni az üzleti céljainkat, a meghatározott termékcsoportok esetében a profit- és forgalomnövekedés és az ügyfélszám emelése terén.

Főbb feladatok:

  • Kialakítja és kezeli az ASBIS és az ügyfelek közötti kapcsolatot.
  • Egyedül vagy csapatban hatékonyan hajtja végre az ASBIS által forgalmazott termékek értékesítésével és fejlesztésével kapcsolatos komplex tevékenységeket.
  • Különböző értékesítési technikákat alkalmaz az elfogadott üzleti és személyes tervek teljesítése érdekében az értékesítés volumenére és növelésére, a piaci részesedésre, az ügyfélkörre és egyéb értékesítési teljesítménymutatókra vonatkozóan.
  • Felelős az összes megrendelésért és a szükséges dokumentációért a rendszereinkben.
  • Szükséges esetekben egyéni megközelítéssel alakít ki erős és tartós kapcsolatot a (leendő) ügyfelekkel.
  • Tájékoztatja kollégáit a termékek piaci helyzetéről, az esetlegesen felmerülő problémákról és az ezekre adott válaszokról.
  • Felelős az üzleti tervezésért az ügyfelei tekintetében. Biztosítja, hogy az ügyfelei igényei és elvárásai az üzleti igényeink szerint kerüljenek teljesítésre. Teljes mértékben felelős a partnerei üzleti eredményeiért.
  • Folyamatosan figyeli a területét érintő műszaki-technikai megoldásokat, önképzéssel fejleszti tudását.

Alapvető kompetenciák:

  • Teljesítményorientáltság. Kész extra erőfeszítésre a célok elérése érdekében. Kitűnik tudásával és eredményeivel.
  • Alkalmazkodóképesség. Képesség az új helyzetekkel való hatékony és gyors megküzdésre és alkalmazkodásra, nyitott az új ismeretekre és tapasztalatokra.
  • Üzleti érzék. Az üzlet megértése, előretekintés, tervezés.
  • Döntéshozatal. A rendelkezésre álló információk alapján történő cselekvés és tudatos döntéshozatal képessége.

Amit kérünk:

  • Legalább 3 év termékmenedzseri vagy értékesítői tapasztalat, IT komponens nagykereskedelmi területen.
  • Az értékesítési-marketing és készletkezelési alapelvek értő ismerete.
  • Erős, hatékony és asszertív kommunikációs készség.
  • Aktív angol nyelvtudás (B2), magyar anyanyelv (C2).
  • A Microsoft Office alkalmazások haladó szintű használata.

Egyéb készségek:

  • Önálló munkavégzésre való képesség, magas szintű problémamegoldó képesség.
  • Szervezettség és a határidők betartása az üzleti követelményeknek megfelelően.
  • Kezdeményező, ötletgazdag, többfeladatú és proaktív személyiség.
  • Törekszik az önfejlesztésre.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes, tisztességes fizetést a tisztességes munkáért cserébe; bónusszal.
  • Kis létszámú iroda Budapesten - Angyalföldön, egy multinacionális nagyvállalat részeként, lelkes és közvetlen csapattal.
  • Rugalmasságot adunk a kiváló teljesítményedért cserébe.
  • Munkád sikereihez korszerű készülékekkel (notebook, telefon) járulunk hozzá.

Szeretnél többet megtudni a lehetőségről? Jelentkezz az allas@asbis.hu e-mail címen önéletrajzoddal és egy nyilatkozattal, hogy a megadott adataidat a kiválasztás során kezelhetjük és kollégánk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot.