Key Account Manager
(Nagyvállalati ügyfelek, értéknövelt disztribúció)

Nemzetközi cégünk, több mint 20 éve van jelen a magyar informatikai disztribútori piacon. Számítógép alkatrészek, szerverek és fogyasztói elektronikai eszközök nagykereskedelmével foglalkozunk.
A nagyvállalti IT termékeket, szolgáltatásokat és megoldásokat értéknövelten értékesítő csapatunkba keresünk új kollégát, aki segít elérni az üzleti céljainkat, a meghatározott termékcsoportok esetében a profit- és forgalomnövekedés és az ügyfélszám emelése terén.

Főbb feladatok:

  • Kialakítja és kezeli az ASBIS és az ügyfelek közötti kapcsolatot.
  • Egyedül vagy csapatban hatékonyan hajtja végre az ASBIS által forgalmazott termékek értékesítésével és fejlesztésével kapcsolatos komplex tevékenységeket.
  • Különböző értékesítési technikákat alkalmaz az elfogadott üzleti és személyes tervek teljesítése érdekében az értékesítés volumenére és növelésére, a piaci részesedésre, az ügyfélkörre és egyéb értékesítési teljesítménymutatókra vonatkozóan.
  • Felelős az összes megrendelésért és a szükséges dokumentációért a rendszereinkben.
  • Szükséges esetekben egyéni megközelítéssel alakít ki erős és tartós kapcsolatot a (leendő) ügyfelekkel.
  • Tájékoztatja kollégáit a termékek piaci helyzetéről, az esetlegesen felmerülő problémákról és az ezekre adott válaszokról.
  • Felelős az üzleti tervezésért az ügyfelei tekintetében. Biztosítja, hogy az ügyfelei igényei és elvárásai az üzleti igényeink szerint kerüljenek teljesítésre. Teljes mértékben felelős a partnerei üzleti eredményeiért.
  • Folyamatosan figyeli a területét érintő műszaki-technikai megoldásokat, önképzéssel fejleszti tudását.

Alapvető kompetenciák:

  • Teljesítményorientáltság. Kész extra erőfeszítésre a célok elérése érdekében. Kitűnik tudásával és eredményeivel.
  • Alkalmazkodóképesség. Képesség az új helyzetekkel való hatékony és gyors megküzdésre és alkalmazkodásra, nyitott az új ismeretekre és tapasztalatokra.
  • Üzleti érzék. Az üzlet megértése, előretekintés, tervezés.
  • Döntéshozatal. A rendelkezésre álló információk alapján történő cselekvés és tudatos döntéshozatal képessége.

Amit kérünk:

  • Legalább 3 év termékmenedzseri vagy értékesítői tapasztalat, IT komponens nagykereskedelmi területen.
  • Az értékesítési-marketing és készletkezelési alapelvek értő ismerete.
  • Erős, hatékony és asszertív kommunikációs készség.
  • Aktív angol nyelvtudás (B2), magyar anyanyelv (C2).
  • A Microsoft Office alkalmazások haladó szintű használata.

Egyéb készségek:

  • Önálló munkavégzésre való képesség, magas szintű problémamegoldó képesség.
  • Szervezettség és a határidők betartása az üzleti követelményeknek megfelelően.
  • Kezdeményező, ötletgazdag, többfeladatú és proaktív személyiség.
  • Törekszik az önfejlesztésre.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes, tisztességes fizetést a tisztességes munkáért cserébe; bónusszal.
  • Kis létszámú iroda Budapesten - Angyalföldön, egy multinacionális nagyvállalat részeként, lelkes és közvetlen csapattal.
  • Rugalmasságot adunk a kiváló teljesítményedért cserébe.
  • Munkád sikereihez korszerű készülékekkel (notebook, telefon) járulunk hozzá.

Amennyiben úgy gondolod, hogy sikeres tagja tudnál lenni a csapatunknak, kérlek küldd el az életrajzodat az allas@asbis.hu email címre, egy rövid motivációs levéllel és egy nyilatkozattal, melyben hozzájárulsz ahhoz, hogy az általad megadott személyes adataidat a kiválasztási eljárás során kezeljük.